о
Головна » Файли » Мої файли

Інформатика 5 клас урок №34
19.11.2015, 21:12

Урок 34

 

Тема: Повторення теми «Графічний редактор»

 

Навчальна мета: Перевірити знання та вміння учнів щодо теми «Графічний редактор»

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Урок закріплення знань та вмінь.

 

Структура уроку

 

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Гра
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання

Хід уроку

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти!

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами Повторимо тему «Графічний редактор»

ІІ. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку повторити тему «Графічний редактор»

ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Повторення теоретичної частини теми
  2. Самостійна робота
  3. Робота за ПК
  4. Домашнє завдання

 

  1. Етап навчальної діяльності

Повторення теоретичної частини теми

Вчитель разом із учнями відповідає на питання з теми(можливі різні варіанти спільної роботи)

  1. Яке призначення графічного редактора?
  2. Види графічних зображень.
  3. Як намалювати в Paint точне коло?
  4. Чим відрізняються різні види графічних зображень?
  5. Назвати інструменти та їх призначення графічного редактора Paint.
  6. Чим відрізняється клацання лівою клавішею миші від правої при виборі кольору з палітри?
  7. Як перемістити фрагмент рисунка в інше місце?
  8. Як отримати колір або його відтінок, якого немає в стандартній палітрі?
  9. Як надрукувати текст біля малюнка?
  10. Що означає слово Paint?
  11. Що таке палітра?
  12. Як змінити колір для малювання?
  13. Як змінити колір фону?
  14. Як змінити палітру кольорів?
  15. Для чого використовується інструмент ?
  16. Для чого використовується інструмент ?
  17. Які дії потрібно виконати, щоб  скопіювати малюнок?
  18. Які дії потрібно виконати, щоб  повернути або відобразити  малюнок?
  19. Який інструмент використовують для розфарбовування малюнків?
  20. Чи будь-яку фігуру можна залити фарбою?
  21. Чому фарба може зафарбувати весь малюнок?
  22. Як вибрати колір для фігури (контуру)?
  23. Які фігури можна використовувати при побудові малюнків?
  24. Як змінити товщину лінії?
  25.  Як намалювати криву лінію (дугу)?
  26. Чому для логотипів обирають векторну графіку?
  27. Чому для фотографій обирають растрову графіку?

 

Самостійна робота

Вчитель в довільному порядку роздає кожному учню по 3-4 теоретичні питання

 

  1. Робота з ПК

 

  1. Ввімкніть комп’ютер
  2. Відкрийте програму графічний редактор та намалюйте малюнок «Я в майбутньому»
  3. Працюйте над відпрацюванням навичок швидкого набору тексту
  4. Закрийте програму.
  5. Вимкніть комп’ютер

 

  1. Контрольно-оцінювальний етап

 

Вчитель виставляє оцінки за роботу на уроці

 

  1. Домашнє завдання

 

1. Повторити §  

2. пит..

Категорія: Мої файли | Додав: marina1967v
Переглядів: 400 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: