Урок 34
Тема: Повторення теми «Графічний редактор»
Навчальна мета: Перевірити знання та вміння учнів щодо теми «Графічний редактор»
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з мишею і клавіатурою, самоконтролю.
Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Урок закріплення знань та вмінь.
Структура уроку
- Організаційний момент
- Етап орієнтації
- Етап проектування
- Етап навчальної діяльності
- Гра
- Контрольно-оцінювальний етап
- Домашнє завдання
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку, діти!
Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?
Сьогодні ми з вами Повторимо тему «Графічний редактор»
ІІ. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку повторити тему «Графічний редактор»
ІІІ. Етап проектування
План уроку
- Повторення теоретичної частини теми
- Самостійна робота
- Робота за ПК
- Домашнє завдання
- Етап навчальної діяльності
Повторення теоретичної частини теми
Вчитель разом із учнями відповідає на питання з теми(можливі різні варіанти спільної роботи)
- Яке призначення графічного редактора?
- Види графічних зображень.
- Як намалювати в Paint точне коло?
- Чим відрізняються різні види графічних зображень?
- Назвати інструменти та їх призначення графічного редактора Paint.
- Чим відрізняється клацання лівою клавішею миші від правої при виборі кольору з палітри?
- Як перемістити фрагмент рисунка в інше місце?
- Як отримати колір або його відтінок, якого немає в стандартній палітрі?
- Як надрукувати текст біля малюнка?
- Що означає слово Paint?
- Що таке палітра?
- Як змінити колір для малювання?
- Як змінити колір фону?
- Як змінити палітру кольорів?
- Для чого використовується інструмент ?
- Для чого використовується інструмент ?
- Які дії потрібно виконати, щоб скопіювати малюнок?
- Які дії потрібно виконати, щоб повернути або відобразити малюнок?
- Який інструмент використовують для розфарбовування малюнків?
- Чи будь-яку фігуру можна залити фарбою?
- Чому фарба може зафарбувати весь малюнок?
- Як вибрати колір для фігури (контуру)?
- Які фігури можна використовувати при побудові малюнків?
- Як змінити товщину лінії?
- Як намалювати криву лінію (дугу)?
- Чому для логотипів обирають векторну графіку?
- Чому для фотографій обирають растрову графіку?
Самостійна робота
Вчитель в довільному порядку роздає кожному учню по 3-4 теоретичні питання
- Робота з ПК
- Ввімкніть комп’ютер
- Відкрийте програму графічний редактор та намалюйте малюнок «Я в майбутньому»
- Працюйте над відпрацюванням навичок швидкого набору тексту
- Закрийте програму.
- Вимкніть комп’ютер
- Контрольно-оцінювальний етап
Вчитель виставляє оцінки за роботу на уроці
- Домашнє завдання
1. Повторити §
2. пит..
|